Akademia Łomżyńska - wolne stanowiska pracy
Na polskich uczelniach można wyróżnić kilka rodzajów stanowisk, na które zatrudniani są nauczyciele akademiccy. Są to:
- pracownicy dydaktyczni
- pracownicy badawczy
- pracownicy badawczo-dydaktyczni
Dodatkowo w ramach tego podziału nauczyciele akademiccy mogą być zatrudnieni na stanowiskach:
- profesora
- profesora uczelni
- adiunkta
- asystenta
Warto wiedzieć, że dana uczelnia może mieć również inne stanowiska, które określone są w jej statucie.
Rekrutacja na stanowiska akademickie ma formę konkursu. Jest to obowiązek, jeśli: * jest to pierwszy pierwszy stosunek pracy w określonej uczelni publicznej nawiązany z nauczycielem akademickim,
- jest to umowa na czas nieokreślony lub określony dłuższy niż 3 miesiące,
- jest to wymiar pracy przekraczający połowę pełnego wymiaru czasu pracy.
Dane pochodzą z Akademickiej Bazy Ogłoszeń.
Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Adiunkt
- Lokalizacja: Łomża
- Uczelnia: Akademia Łomżyńska
- Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
- Rodzaj stanowiska: dydaktyczna
- Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
- Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
- Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20
Stanowisko adiunkta na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, obszar badań naukowych związanych z technologią żywności i żywieniem, zajęcia dydaktyczne z technologii żywności, zajęcia na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka studia I i II stopnia, bezpieczeństwo i certyfikacja żywności studia I stopnia.
Oczekiwania:
- Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
- Co najmniej stopień naukowy doktora nauk rolniczych w dyscyplinie technologia żywności i żywienia.
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie dydaktyczne.
- Istotny dorobek dydaktyczny i/lub zawodowy i/lub udział w tworzeniu projektów edukacyjnych lub odbyte krajowe lub zagraniczne staże dydaktyczne.
Obowiązki:
- Kształcenie i wychowywanie studentów.
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
- Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
- Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
- Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
- Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
- Recenzowanie prac dyplomowych.
- Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
- Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
- Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
- Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
- Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
- Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
- Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
- Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
- Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
- Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
- Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
- Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
- Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek dziekana
- Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
- Działania na rzecz promocji wydziału.
- Działalność organizacyjna poza uczelnią.
- Nawiązywanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
- Podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
- Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.
- Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych.
- Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl
Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Adiunkt
- Lokalizacja: Łomża
- Uczelnia: Akademia Łomżyńska
- Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
- Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczna
- Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
- Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
- Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20
Stanowisko adiunkta na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, obszar badań naukowych związanych z technologią żywności i żywieniem, zajęcia dydaktyczne z technologii żywności, zajęcia na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka studia I i II stopnia, bezpieczeństwo i certyfikacja żywności studia I stopnia.
Oczekiwania:
- Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
- Co najmniej stopień naukowy doktora nauk rolniczych w dyscyplinie technologia żywności i żywienia.
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie dydaktyczne.
- Istotny dorobek naukowy w dyscyplinie technologia żywności i żywienia lub odbyte krajowe lub zagraniczne, co najmniej roczne, staże naukowe.
Obowiązki:
- Prowadzenie badań naukowych i prac badawczych.
- Upowszechnianie wyników badań naukowych poprzez publikowanie prac w czasopismach naukowych.
- Czynny udział w konferencjach i sympozjach naukowych.
- Aplikowanie o granty badawcze i staże naukowe oraz udział w ich realizacji.
- Wsparcie rozwoju kadry naukowej (dotyczy nauczycieli posiadających tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego) w ramach seminariów naukowych.
- Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych i naukowych.
- Organizację i udział w warsztatach służących wymianie doświadczeń i samodoskonaleniu.
- Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
- Kształcenie i wychowywanie studentów.
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
- Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
- Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
- Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
- Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
- Recenzowanie prac dyplomowych.
- Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
- Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
- Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
- Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
- Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
- Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
- Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
- Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
- Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
- Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
- Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
- Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
- Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
- Inicjowanie działania na rzecz promocji wydziału.
- Działalność organizacyjna poza uczelnią.
- Inicjowanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
- Inicjowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na badania naukowe lub działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na badania lub działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
- Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.
Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl
ZOBACZ KONIECZNIE
Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Asystent
- Lokalizacja: Łomża
- Uczelnia: Akademia Łomżyńska
- Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
- Rodzaj stanowiska: dydaktyczna
- Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
- Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
- Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20
Stanowisko asystenta na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, zajęcia dydaktyczne z zakresu informatyki, zajęcia na kierunku informatyka studia I i II stopnia.
Oczekiwania:
- Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
- Tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera lub równorzędny w zakresie informatyki.
Obowiązki:
- Kształcenie i wychowywanie studentów.
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
- Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
- Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
- Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
- Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
- Recenzowanie prac dyplomowych.
- Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
- Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
- Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
- Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
- Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
- Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
- Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
- Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
- Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
- Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
- Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
- Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
- Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
- Działania na rzecz promocji wydziału.
- Działalność organizacyjna poza uczelnią.
- Nawiązywanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
- Podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
- Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.
- Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych.
- Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl
Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Adiunkt
- Lokalizacja: Łomża
- Uczelnia: Akademia Łomżyńska
- Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
- Rodzaj stanowiska: dydaktyczna
- Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
- Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
- Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20
Stanowisko adiunkta na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, zajęcia dydaktyczne z zakresu informatyki, zajęcia na kierunku informatyka studia I i II stopnia.
Oczekiwania:
- Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
- Co najmniej stopień naukowy doktora nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja.
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie dydaktyczne.
- Istotny dorobek dydaktyczny i/lub zawodowy i/lub udział w tworzeniu projektów edukacyjnych lub odbyte krajowe lub zagraniczne staże dydaktyczne.
Obowiązki:
- Kształcenie i wychowywanie studentów.
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
- Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
- Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
- Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
- Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
- Recenzowanie prac dyplomowych.
- Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
- Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
- Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
- Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
- Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
- Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
- Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
- Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
- Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
- Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
- Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
- Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
- Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
- Działania na rzecz promocji wydziału.
- Działalność organizacyjna poza uczelnią.
- Nawiązywanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
- Podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
- Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.
- Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych.
- Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl
Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Adiunkt
- Lokalizacja: Łomża
- Uczelnia: Akademia Łomżyńska
- Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
- Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczna
- Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
- Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
- Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20
Stanowisko adiunkta na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, obszar badań naukowych związanych z informatyką techniczną i telekomunikacją, zajęcia dydaktyczne z zakresu informatyki, zajęcia na kierunku informatyka studia I i II stopnia.
Oczekiwania:
- Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
- Co najmniej stopień naukowy doktora nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja.
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie dydaktyczne.
- Istotny dorobek naukowy w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja lub odbyte krajowe lub zagraniczne, co najmniej roczne, staże naukowe.
Obowiązki:
- Prowadzenie badań naukowych i prac badawczych.
- Upowszechnianie wyników badań naukowych poprzez publikowanie prac w czasopismach naukowych
- Czynny udział w konferencjach i sympozjach naukowych.
- Aplikowanie o granty badawcze i staże naukowe oraz udział w ich realizacji.
- Wsparcie rozwoju kadry naukowej (dotyczy nauczycieli posiadających tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego) w ramach seminariów naukowych.
- Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych i naukowych.
- Organizację i udział w warsztatach służących wymianie doświadczeń i samodoskonaleniu.
- Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
- Kształcenie i wychowywanie studentów.
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
- Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
- Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
- Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
- Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
- Recenzowanie prac dyplomowych.
- Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
- Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
- Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
- Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
- Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
- Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
- Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
- Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
- Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
- Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
- Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
- Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
- Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
- Inicjowanie działania na rzecz promocji wydziału.
- Działalność organizacyjna poza uczelnią.
- Inicjowanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
- Inicjowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na badania naukowe lub działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na badania lub działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
- Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.
Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl
Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Profesor uczelni
- Lokalizacja: Łomża
- Uczelnia: Akademia Łomżyńska
- Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
- Rodzaj stanowiska: dydaktyczna
- Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
- Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
- Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20
Stanowisko profesora uczelni na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, zajęcia dydaktyczne z zakresu informatyki, zajęcia na kierunku informatyka studia I i II stopnia.
Oczekiwania:
- Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych na poziomie minimum B2.
- Stopień naukowy doktora habilitowanego nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja i/lub nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie informatyka.
- Co najmniej 10-letnie doświadczenie dydaktyczne.
- Wyróżniający i uznany w środowisku krajowym lub międzynarodowym dorobek dydaktyczny w zakresie informatyki.
Obowiązki:
- Kształcenie i wychowywanie studentów.
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
- Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
- Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
- Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
- Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
- Recenzowanie prac dyplomowych.
- Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
- Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
- Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
- Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
- Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
- Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
- Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
- Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
- Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
- Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
- Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
- Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
- Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
- Działania na rzecz promocji wydziału.
- Działalność organizacyjna poza uczelnią.
- Nawiązywanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
- Podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
- Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.
- Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych.
- Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl
ZOBACZ KONIECZNIE
Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Profesor uczelni
- Lokalizacja: Łomża
- Uczelnia: Akademia Łomżyńska
- Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
- Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczna
- Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
- Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
- Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20
Stanowisko profesora uczelni na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, obszar badań naukowych związanych z informatyką, informatyka techniczną i telekuminiakcją, zajęcia dydaktyczne z zakresu informatyki, zajęcia na kierunku informatyka studia I i II stopnia.
Oczekiwania:
- Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych na poziomie minimum B2.
- Stopień naukowy doktora habilitowanego nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja i/lub nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie informatyka.
- Co najmniej 10-letnie doświadczenie badawczo-dydaktyczne.
- Wyróżniający i uznany w środowisku krajowym lub międzynarodowym dorobek naukowy w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja i/lub w dyscyplinie informatyka.
Obowiązki:
- Prowadzenie badań naukowych i prac badawczych
- Upowszechnianie wyników badań naukowych poprzez publikowanie prac w czasopismach naukowych.
- Czynny udział w konferencjach i sympozjach naukowych.
- Aplikowanie o granty badawcze i staże naukowe oraz udział w ich realizacji.
- Wsparcie rozwoju kadry naukowej (dotyczy nauczycieli posiadających tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego) w ramach seminariów naukowych.
- Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych i naukowych.
- Organizację i udział w warsztatach służących wymianie doświadczeń i samodoskonaleniu.
- Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
- Kształcenie i wychowywanie studentów.
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
- Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
- Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
- Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
- Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
- Recenzowanie prac dyplomowych.
- Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
- Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
- Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
- Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
- Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
- Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
- Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
- Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
- Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
- Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
- Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
- Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
- Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
- Inicjowanie działania na rzecz promocji wydziału.
- Działalność organizacyjna poza uczelnią.
- Inicjowanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
- Inicjowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na badania naukowe lub działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na badania lub działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
- Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.
Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl
Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Profesor uczelni
- Lokalizacja: Łomża
- Uczelnia: Akademia Łomżyńska
- Wydział: Wydział Prawa i Administracji
- Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczna
- Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
- Ogłoszenie dodano: 2024-06-03
- Ogłoszenie wygasa: 2024-07-05
Kandydat zatrudniony zostanie w Katedrze Nauk Prawnych w Wydziale Prawa i Administracji. Specjalność badawcza i zainteresowania Kandydata powinny obejmować m.in.: prawo administracyjne w zakresie jego ustrojowej i materialnej części, postępowanie administracyjne i sądowo-administracyjne, prawo ochrony środowiska.
Oczekiwania:
- spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.),
- znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych,
- co najmniej stopień naukowy doktora habilitowanego nauk społecznych w dyscyplinie nauki prawne,
- posiadanie wyróżniającego i uznanego w środowisku krajowym lub międzynarodowym dorobku naukowego z zakresu: prawa administracyjnego w aspekcie jego ustrojowej i materialnej części, postępowania administracyjnego i sądowo-administracyjnego, prawa ochrony środowiska, w tym (spełnione muszą być wszystkie poniższe kryteria): A. autorstwo co najmniej 1 recenzowanej monografii naukowej lub cykl publikacji naukowych opublikowanych w czasopismach z listy MNiSW lub w recenzowanych materiałach z konferencji międzynarodowych, które były ujęte w wykazie sporządzonym zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 267 ust. 2 pkt 2 lit.b ustawy i które mają znaczący wpływ na rozwój dyscypliny naukowej, reprezentowanej przez kandydata, B. uczestniczenie w pracach zespołów badawczych realizujących projekty finansowane w drodze konkursów krajowych lub zagranicznych, C. odbycie łącznie co najmniej trzymiesięcznego stażu naukowego w ośrodkach naukowych, w tym zagranicznych lub prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych we współpracy z uczelniami lub instytucjami naukowymi, w tym zagranicznymi, D. czynny udział w ogólnopolskich lub międzynarodowych konferencjach naukowych, E. cytowania publikacji według bazy bibliograficznej wymaganej podczas aktualnej ewaluacji jakości działalności naukowej, F. udokumentowane osiągnięcia organizacyjne, w tym w zakresie organizacji działalności naukowej oraz udokumentowane podnoszenie kompetencji zawodowych, G. dorobek w zakresie kształcenia kadr naukowych, w tym promotorstwo lub promotorstwo pomocnicze w co najmniej jednym przewodzie doktorskim, H. co najmniej 10-letnie doświadczenie badawczo-dydaktyczne.
Obowiązki:
- prowadzenie badań naukowych i prac badawczych,
- upowszechnianie wyników badań naukowych poprzez publikowanie prac w czasopismach naukowych,
- czynny udział w konferencjach i sympozjach naukowych,
- aplikowanie o granty badawcze i staże naukowe oraz udział w ich realizacji,
- wsparcie rozwoju kadry naukowej w ramach seminariów naukowych,
- udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych i naukowych,
- kształcenie i wychowywanie studentów,
- prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w Uczelni,
- doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika,
- przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń,
- prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym,
- recenzowanie prac dyplomowych,
- udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe,
- troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia,
- wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego,
- udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem,
- udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp.,
- inicjowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na badania naukowe lub działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na badania lub działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych,
- wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie Uczelni.
Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl
Książki, które mogą Cię zainteresować
Dużo kupujesz ale nie lubisz przepłacać? Sprawdź kody rabatowe EMPIK oraz promocje i zniżki w innych sklepach online!
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/0.webp)
Upalne dni bez stresu. Praktyczne sposoby na zdrowe lato
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?