Wolne stanowiska naukowe i akademickie. Sprawdź dostępne oferty pracy, które posiada Akademia Łomżyńska

Redakcja Strefy Edukacji
Redakcja Strefy Edukacji
Oferty pracy - Akademia Łomżyńska
Oferty pracy - Akademia Łomżyńska gettyimages.com/Weedezign
Poszukujesz pracy jako nauczyciel akademicki? A może jesteś zainteresowany stanowiskami naukowymi? Z naszego artykułu możesz dowiedzieć się o nowych ofertach pracy, które oferuje Akademia Łomżyńska. Sprawdź, czy wolne wakaty czekają na pracowników uczelni i wykładowców. Czy jakaś z nich jest dobrana do twoich kompetencji? Warto wiedzieć, jak można wziąć udział w konkursie na określone stanowisko, którym jesteś zainteresowany.

Akademia Łomżyńska - wolne stanowiska pracy

Na polskich uczelniach można wyróżnić kilka rodzajów stanowisk, na które zatrudniani są nauczyciele akademiccy. Są to:

  • pracownicy dydaktyczni
  • pracownicy badawczy
  • pracownicy badawczo-dydaktyczni

Dodatkowo w ramach tego podziału nauczyciele akademiccy mogą być zatrudnieni na stanowiskach:

  • profesora
  • profesora uczelni
  • adiunkta
  • asystenta

Warto wiedzieć, że dana uczelnia może mieć również inne stanowiska, które określone są w jej statucie.
Rekrutacja na stanowiska akademickie ma formę konkursu. Jest to obowiązek, jeśli: * jest to pierwszy pierwszy stosunek pracy w określonej uczelni publicznej nawiązany z nauczycielem akademickim,

  • jest to umowa na czas nieokreślony lub określony dłuższy niż 3 miesiące,
  • jest to wymiar pracy przekraczający połowę pełnego wymiaru czasu pracy.

Dane pochodzą z Akademickiej Bazy Ogłoszeń.

Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Adiunkt

  • Lokalizacja: Łomża
  • Uczelnia: Akademia Łomżyńska
  • Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • Rodzaj stanowiska: dydaktyczna
  • Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
  • Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
  • Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20

Stanowisko adiunkta na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, obszar badań naukowych związanych z technologią żywności i żywieniem, zajęcia dydaktyczne z technologii żywności, zajęcia na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka studia I i II stopnia, bezpieczeństwo i certyfikacja żywności studia I stopnia.

Oczekiwania:

  • Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
  • Co najmniej stopień naukowy doktora nauk rolniczych w dyscyplinie technologia żywności i żywienia.
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie dydaktyczne.
  • Istotny dorobek dydaktyczny i/lub zawodowy i/lub udział w tworzeniu projektów edukacyjnych lub odbyte krajowe lub zagraniczne staże dydaktyczne.

Obowiązki:

  • Kształcenie i wychowywanie studentów.
  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
  • Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
  • Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
  • Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
  • Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
  • Recenzowanie prac dyplomowych.
  • Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
  • Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
  • Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
  • Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
  • Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
  • Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
  • Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
  • Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
  • Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
  • Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
  • Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
  • Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
  • Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek dziekana
  • Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
  • Działania na rzecz promocji wydziału.
  • Działalność organizacyjna poza uczelnią.
  • Nawiązywanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
  • Podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
  • Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.
  • Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych.
  • Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.

Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl

Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Adiunkt

  • Lokalizacja: Łomża
  • Uczelnia: Akademia Łomżyńska
  • Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczna
  • Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
  • Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
  • Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20

Stanowisko adiunkta na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, obszar badań naukowych związanych z technologią żywności i żywieniem, zajęcia dydaktyczne z technologii żywności, zajęcia na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka studia I i II stopnia, bezpieczeństwo i certyfikacja żywności studia I stopnia.

Oczekiwania:

  • Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
  • Co najmniej stopień naukowy doktora nauk rolniczych w dyscyplinie technologia żywności i żywienia.
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie dydaktyczne.
  • Istotny dorobek naukowy w dyscyplinie technologia żywności i żywienia lub odbyte krajowe lub zagraniczne, co najmniej roczne, staże naukowe.

Obowiązki:

  • Prowadzenie badań naukowych i prac badawczych.
  • Upowszechnianie wyników badań naukowych poprzez publikowanie prac w czasopismach naukowych.
  • Czynny udział w konferencjach i sympozjach naukowych.
  • Aplikowanie o granty badawcze i staże naukowe oraz udział w ich realizacji.
  • Wsparcie rozwoju kadry naukowej (dotyczy nauczycieli posiadających tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego) w ramach seminariów naukowych.
  • Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych i naukowych.
  • Organizację i udział w warsztatach służących wymianie doświadczeń i samodoskonaleniu.
  • Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
  • Kształcenie i wychowywanie studentów.
  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
  • Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
  • Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
  • Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
  • Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
  • Recenzowanie prac dyplomowych.
  • Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
  • Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
  • Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
  • Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
  • Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
  • Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
  • Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
  • Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
  • Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
  • Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
  • Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
  • Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
  • Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
  • Inicjowanie działania na rzecz promocji wydziału.
  • Działalność organizacyjna poza uczelnią.
  • Inicjowanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
  • Inicjowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na badania naukowe lub działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na badania lub działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
  • Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.

Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl

ZOBACZ KONIECZNIE

Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Asystent

  • Lokalizacja: Łomża
  • Uczelnia: Akademia Łomżyńska
  • Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • Rodzaj stanowiska: dydaktyczna
  • Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
  • Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
  • Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20

Stanowisko asystenta na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, zajęcia dydaktyczne z zakresu informatyki, zajęcia na kierunku informatyka studia I i II stopnia.

Oczekiwania:

  • Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
  • Tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera lub równorzędny w zakresie informatyki.

Obowiązki:

  • Kształcenie i wychowywanie studentów.
  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
  • Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
  • Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
  • Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
  • Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
  • Recenzowanie prac dyplomowych.
  • Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
  • Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
  • Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
  • Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
  • Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
  • Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
  • Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
  • Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
  • Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
  • Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
  • Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
  • Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
  • Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
  • Działania na rzecz promocji wydziału.
  • Działalność organizacyjna poza uczelnią.
  • Nawiązywanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
  • Podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
  • Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.
  • Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych.
  • Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.

Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl

Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Adiunkt

  • Lokalizacja: Łomża
  • Uczelnia: Akademia Łomżyńska
  • Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • Rodzaj stanowiska: dydaktyczna
  • Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
  • Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
  • Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20

Stanowisko adiunkta na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, zajęcia dydaktyczne z zakresu informatyki, zajęcia na kierunku informatyka studia I i II stopnia.

Oczekiwania:

  • Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
  • Co najmniej stopień naukowy doktora nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja.
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie dydaktyczne.
  • Istotny dorobek dydaktyczny i/lub zawodowy i/lub udział w tworzeniu projektów edukacyjnych lub odbyte krajowe lub zagraniczne staże dydaktyczne.

Obowiązki:

  • Kształcenie i wychowywanie studentów.
  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
  • Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
  • Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
  • Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
  • Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
  • Recenzowanie prac dyplomowych.
  • Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
  • Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
  • Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
  • Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
  • Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
  • Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
  • Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
  • Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
  • Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
  • Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
  • Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
  • Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
  • Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
  • Działania na rzecz promocji wydziału.
  • Działalność organizacyjna poza uczelnią.
  • Nawiązywanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
  • Podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
  • Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.
  • Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych.
  • Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.

Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl

Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Adiunkt

  • Lokalizacja: Łomża
  • Uczelnia: Akademia Łomżyńska
  • Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczna
  • Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
  • Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
  • Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20

Stanowisko adiunkta na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, obszar badań naukowych związanych z informatyką techniczną i telekomunikacją, zajęcia dydaktyczne z zakresu informatyki, zajęcia na kierunku informatyka studia I i II stopnia.

Oczekiwania:

  • Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
  • Co najmniej stopień naukowy doktora nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja.
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie dydaktyczne.
  • Istotny dorobek naukowy w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja lub odbyte krajowe lub zagraniczne, co najmniej roczne, staże naukowe.

Obowiązki:

  • Prowadzenie badań naukowych i prac badawczych.
  • Upowszechnianie wyników badań naukowych poprzez publikowanie prac w czasopismach naukowych
  • Czynny udział w konferencjach i sympozjach naukowych.
  • Aplikowanie o granty badawcze i staże naukowe oraz udział w ich realizacji.
  • Wsparcie rozwoju kadry naukowej (dotyczy nauczycieli posiadających tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego) w ramach seminariów naukowych.
  • Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych i naukowych.
  • Organizację i udział w warsztatach służących wymianie doświadczeń i samodoskonaleniu.
  • Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
  • Kształcenie i wychowywanie studentów.
  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
  • Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
  • Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
  • Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
  • Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
  • Recenzowanie prac dyplomowych.
  • Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
  • Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
  • Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
  • Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
  • Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
  • Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
  • Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
  • Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
  • Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
  • Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
  • Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
  • Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
  • Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
  • Inicjowanie działania na rzecz promocji wydziału.
  • Działalność organizacyjna poza uczelnią.
  • Inicjowanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
  • Inicjowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na badania naukowe lub działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na badania lub działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
  • Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.

Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl

Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Profesor uczelni

  • Lokalizacja: Łomża
  • Uczelnia: Akademia Łomżyńska
  • Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • Rodzaj stanowiska: dydaktyczna
  • Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
  • Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
  • Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20

Stanowisko profesora uczelni na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, zajęcia dydaktyczne z zakresu informatyki, zajęcia na kierunku informatyka studia I i II stopnia.

Oczekiwania:

  • Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych na poziomie minimum B2.
  • Stopień naukowy doktora habilitowanego nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja i/lub nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie informatyka.
  • Co najmniej 10-letnie doświadczenie dydaktyczne.
  • Wyróżniający i uznany w środowisku krajowym lub międzynarodowym dorobek dydaktyczny w zakresie informatyki.

Obowiązki:

  • Kształcenie i wychowywanie studentów.
  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
  • Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
  • Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
  • Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
  • Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
  • Recenzowanie prac dyplomowych.
  • Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
  • Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
  • Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
  • Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
  • Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
  • Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
  • Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
  • Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
  • Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
  • Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
  • Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
  • Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
  • Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
  • Działania na rzecz promocji wydziału.
  • Działalność organizacyjna poza uczelnią.
  • Nawiązywanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
  • Podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
  • Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.
  • Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych.
  • Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.

Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl

ZOBACZ KONIECZNIE

Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Profesor uczelni

  • Lokalizacja: Łomża
  • Uczelnia: Akademia Łomżyńska
  • Wydział: Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczna
  • Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
  • Ogłoszenie dodano: 2024-06-20
  • Ogłoszenie wygasa: 2024-08-20

Stanowisko profesora uczelni na Wydziale Nauk Informatyczno-Technologicznych, obszar badań naukowych związanych z informatyką, informatyka techniczną i telekuminiakcją, zajęcia dydaktyczne z zakresu informatyki, zajęcia na kierunku informatyka studia I i II stopnia.

Oczekiwania:

  • Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.).
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych na poziomie minimum B2.
  • Stopień naukowy doktora habilitowanego nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja i/lub nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie informatyka.
  • Co najmniej 10-letnie doświadczenie badawczo-dydaktyczne.
  • Wyróżniający i uznany w środowisku krajowym lub międzynarodowym dorobek naukowy w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja i/lub w dyscyplinie informatyka.

Obowiązki:

  • Prowadzenie badań naukowych i prac badawczych
  • Upowszechnianie wyników badań naukowych poprzez publikowanie prac w czasopismach naukowych.
  • Czynny udział w konferencjach i sympozjach naukowych.
  • Aplikowanie o granty badawcze i staże naukowe oraz udział w ich realizacji.
  • Wsparcie rozwoju kadry naukowej (dotyczy nauczycieli posiadających tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego) w ramach seminariów naukowych.
  • Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych i naukowych.
  • Organizację i udział w warsztatach służących wymianie doświadczeń i samodoskonaleniu.
  • Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
  • Kształcenie i wychowywanie studentów.
  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w uczelni.
  • Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
  • Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
  • Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
  • Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
  • Recenzowanie prac dyplomowych.
  • Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
  • Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
  • Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
  • Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
  • Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
  • Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
  • Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
  • Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
  • Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
  • Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
  • Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
  • Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
  • Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek Dziekana.
  • Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
  • Inicjowanie działania na rzecz promocji wydziału.
  • Działalność organizacyjna poza uczelnią.
  • Inicjowanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
  • Inicjowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na badania naukowe lub działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na badania lub działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
  • Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie uczelni.

Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl

Oferty pracy - Akademia Łomżyńska: Profesor uczelni

  • Lokalizacja: Łomża
  • Uczelnia: Akademia Łomżyńska
  • Wydział: Wydział Prawa i Administracji
  • Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczna
  • Typ zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę
  • Ogłoszenie dodano: 2024-06-03
  • Ogłoszenie wygasa: 2024-07-05

Kandydat zatrudniony zostanie w Katedrze Nauk Prawnych w Wydziale Prawa i Administracji. Specjalność badawcza i zainteresowania Kandydata powinny obejmować m.in.: prawo administracyjne w zakresie jego ustrojowej i materialnej części, postępowanie administracyjne i sądowo-administracyjne, prawo ochrony środowiska.

Oczekiwania:

  • spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.),
  • znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych,
  • co najmniej stopień naukowy doktora habilitowanego nauk społecznych w dyscyplinie nauki prawne,
  • posiadanie wyróżniającego i uznanego w środowisku krajowym lub międzynarodowym dorobku naukowego z zakresu: prawa administracyjnego w aspekcie jego ustrojowej i materialnej części, postępowania administracyjnego i sądowo-administracyjnego, prawa ochrony środowiska, w tym (spełnione muszą być wszystkie poniższe kryteria): A. autorstwo co najmniej 1 recenzowanej monografii naukowej lub cykl publikacji naukowych opublikowanych w czasopismach z listy MNiSW lub w recenzowanych materiałach z konferencji międzynarodowych, które były ujęte w wykazie sporządzonym zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 267 ust. 2 pkt 2 lit.b ustawy i które mają znaczący wpływ na rozwój dyscypliny naukowej, reprezentowanej przez kandydata, B. uczestniczenie w pracach zespołów badawczych realizujących projekty finansowane w drodze konkursów krajowych lub zagranicznych, C. odbycie łącznie co najmniej trzymiesięcznego stażu naukowego w ośrodkach naukowych, w tym zagranicznych lub prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych we współpracy z uczelniami lub instytucjami naukowymi, w tym zagranicznymi, D. czynny udział w ogólnopolskich lub międzynarodowych konferencjach naukowych, E. cytowania publikacji według bazy bibliograficznej wymaganej podczas aktualnej ewaluacji jakości działalności naukowej, F. udokumentowane osiągnięcia organizacyjne, w tym w zakresie organizacji działalności naukowej oraz udokumentowane podnoszenie kompetencji zawodowych, G. dorobek w zakresie kształcenia kadr naukowych, w tym promotorstwo lub promotorstwo pomocnicze w co najmniej jednym przewodzie doktorskim, H. co najmniej 10-letnie doświadczenie badawczo-dydaktyczne.

Obowiązki:

  • prowadzenie badań naukowych i prac badawczych,
  • upowszechnianie wyników badań naukowych poprzez publikowanie prac w czasopismach naukowych,
  • czynny udział w konferencjach i sympozjach naukowych,
  • aplikowanie o granty badawcze i staże naukowe oraz udział w ich realizacji,
  • wsparcie rozwoju kadry naukowej w ramach seminariów naukowych,
  • udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych i naukowych,
  • kształcenie i wychowywanie studentów,
  • prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym w ustalonym wymiarze, w terminach ustalonych harmonogramem zajęć z wykorzystaniem aparatury i sprzętu dostępnego w Uczelni,
  • doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika,
  • przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń,
  • prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym,
  • recenzowanie prac dyplomowych,
  • udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe,
  • troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia,
  • wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego,
  • udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem,
  • udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp.,
  • inicjowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na badania naukowe lub działalność dydaktyczną w tym poszukiwanie i zgłaszanie władzom uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na badania lub działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych,
  • wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie Uczelni.

Więcej informacji o ofercie pracy znajduje się na stronie: bazaogloszen.nauka.gov.pl

Książki, które mogą Cię zainteresować

Okazje

Dużo kupujesz ale nie lubisz przepłacać? Sprawdź kody rabatowe EMPIK oraz promocje i zniżki w innych sklepach online!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Upalne dni bez stresu. Praktyczne sposoby na zdrowe lato

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefaedukacji.pl Strefa Edukacji